Carry Sp. z o.o. jest firmą posiadającą sieć salonów odzieżowych na terenie całego kraju. W chwili obecnej w związku z ekspansją poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka / Asystent w dziale sprzedaży

 

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ukończone
  • Doświadczenie operacyjne w rozproszonej sieci handlowej,
  • Profil preferowany - doświadczenie jako: Area Menadżer, Kierownik sklepu, Ajent placówek handlowych
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność pracy z zespołami handlowymi, delegowania zadań
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Znajomość specyfiki pracy w handlu
  • Dobra znajomość programów MS Office
  • Pełna mobilność i gotowość do częstych wyjazdów wg potrzeby – praca na terenie całego kraju
  • Prawo jazdy kat .B
Przykładowy zakres obowiązków:
  • Weryfikacja grafików pracy pracowników
  • Koordynowanie bieżącej pracy salonów sieci
  • Praca operacyjna w salonach sieci w pełnym zakresie ich działania
  • Praca częściowo w biurze z raportami i obsługa systemu
  • Wspomaganie zarządzania siecią sprzedaży
  • Kompleksowa kontrola sklepów i wdrażanie wytycznych
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju ścieżki zawodowej
  • Praca ciekawa i dynamiczna
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zapoznanie się z funkcjonowaniem branży fashion
  • Współpraca zawierana w ramach kontraktu menadżerskiego

Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie ich w dokumentach rekrutacyjnych