Naszym Klientem jest kompleksowe Biuro Rachunkowe mieszczące się w Warszawie w dzielnicy Targówek, które jest nowoczesną organizacją z miłą i koleżeńską atmosferą pracy. Z środwiskiem pracy, które wspiera swoich pracowników i dba o ich rozwój.

Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • prowadzenie bieżącej obsługi spraw administracyjno-biurowych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
  • ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
  • koordynacja codziennej pracy biura
  • negocjowanie warunków umów z dostawcami usług
  • organizacja spotkań firmowych
  • inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane studia kierunkowe)
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętności ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją
  • komunikatywność, otwartość, odpowiedzialność, uczciwość
  • dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • mile widziana znajomość przepisów księgowych i prawa pracy
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnej organizacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • pracę w doświadczonym zespole i organizacji o przyjaznym środowisku i wysokiej kulturze współpracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.