Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment. Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Asystentka Biura / Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:

Do pracy w centrali firmy poszukujemy:

Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji firmy
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty
  • Rezerwacje hoteli/biletów lotniczych/biletów PKP
  • Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe
  • Prowadzenie terminarza spotkań
  • Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Wspieranie Oddziału w realizacji zadań (delegacje, faktury)
  • Inne prace biurowe/zlecone przez przełożonego
Wymagania:
  • Doświadczenia w pracy biurowej
  • Znajomość MS Office (Word, Excel)
  • Znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja)
  • Duża samodzielność, rzetelność
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy
Oferujemy:
  • Stabilną pracę wśród profesjonalistów
  • Miłą atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
  • Prywatną opiekę medyczną
Prosimy o załączenie poniższej zgody w przesyłanej aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 § 4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Administratora – Avenga IT Professionals Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, na stanowisko Asystentka Biura / Office Assistant.