Dla naszego Klienta, dużej firmy budowlanej istniejącej na rynku od 30 lat, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu (wsparcie)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 70/2021

Zadania:

  • Zarzadzanie salami konferencyjnymi: rezerwacja sal, przygotowywanie sal na spotkania
  • Organizacja spotkań
  • Witanie gości
  • Obsługa gości ( podanie kawy/herbaty)

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie np. jako hostessa
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację min. B1

Firma oferuje:

  • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę na okres 3 miesięcy (od zaraz do końca listopada)
  • Godziny pracy: 8-16 lub 9-17
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.