Asystentka ds. Kadr i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Obozowa 57
Opis stanowiska:
  • Wsparcie przy zakładaniu i aktualizacji akt pracowniczych
  • Kompletowanie dokumentów
  • Dystrybucja dokumentów kadrowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Pomoc w przygotowywaniu masowych dokumentów
  • Prace biurowo-administracyjne
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Dokładność, terminowość
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel
  • Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole
  • Zainteresowanie obszarem HR :)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenia na 3 miesiące
  • Elastyczne dni i godziny pracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."