Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystentka ds. obsługi cudzoziemców
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/22/1520
OBOWIĄZKI:

1. Przygotowywanie dokumentów. 2. Monitorowanie spraw. 3. Składanie wniosków, dokumentów w urzędach. 4. Wprowadzanie danych, dokumentów do bazy. 5. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w całego świata. Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw@exrelo.pl umowa na okres próbny 3 miesiace, kolejna na 1 rok

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

1) wykształcenie MINIMUM ŚREDNIE 2 staż pracy MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W OBSŁUDZE KLIENTA 3) umiejętność specjalność Doświadczenie w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce mile widziane Umiejętność pracy w zespole Wielozadaniowość Samodzielność i chęć uczenia się Komunikatywność i otwartość na kontaktach Bardzo dobra znajomość program MS Office Postawa proaktywna i podejście can do Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne; 4) inne (wpisać jakie) BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM BĘDZIE DODATKOWYM ATUEM. CZYNNE PRAWO JAZDY KAT. B MILE WIDZIANE

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu