Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Asystentka ds. zarządzania najmem
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/22/0237
OBOWIĄZKI:
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie- dbanie o pozytywne relacje z klientami firmy- sporządzanie prostych dokumentów oraz umów- wysyłanie korespondencji- cyfryzacja draftów umów- cyfryzacja pozostałych dokumentow firmy- kontakty telefoniczne oraz mailowe z klientami firmy- przygotowywanie treści marketingowych w firmie- negocjacje warunków umów- zwiększanie bazy klientów firmy- prezentacje nieruchomości będących w zasobach firmy- przekazywanie nieruchomości klientom- przygotowywanie prostych rozliczeń i kalkulacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: biegła znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

czynne prawo jazdy kat. B - łatwość poruszania się po Trójmieście, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie, kreatywność, samodzielność w podejmowaniu decyzji

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie