Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlanej, poszukujemy:

Asystent/ka Zarządu (j. niemiecki i j. angielski)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 79/2021
Zadania:
  • Sprawna organizacja i koordynacja narad, spotkań, podróży służbowych i delegacji zagranicznych
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, dokumentacji i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Protokołowanie posiedzeń Zarządu
  • Zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura (w tym bieżąca kontrola stanu biura i podejmowanie działań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura)
  • Bieżąca współpraca z innymi obszarami w firmie
  • Dekretacja faktur
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie lub inne pokrewne)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie na poziomie co najmniej B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność, sumienność, systematyczność
  • Doskonała organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu
  • Poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość
Firma oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym również naukę języków obcych
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i karty sportowej
  • Przyjazną atmosferę
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.