Sollers Consulting jest międzynarodowym doradcą biznesowym specjalizującym się we wdrożeniach oprogramowania, który wspiera branżę finansową w transformacji biznesu. Zespoły Sollers Consulting pomogły zwiększyć potencjał cyfrowy ponad 70 grupom finansowym. Wśród firm współpracujących z Sollers Consulting są Allianz, Axa, LV=, BNP Paribas Cardif, Basler, Generali, Zurich, Santander Consumer Bank, ING i wiele innych.

Sollers Consulting skupia się na systemach informatycznych i pomaga ubezpieczycielom, bankom a także firmom leasingowym w transformacji i adaptacji nowych technologii. Firma oferuje RIFE – cyfrową platformę sprzedaży przeznaczoną dla branży ubezpieczeniowej. Sollers Consulting współpracuje z ponad 15 dostawcami technologii, w tym Guidewire Software, Tia Technology, Fadata, Oracle, AWS czy Microsoft.

Około 600 specjalistów biznesowych i IT z Warszawy, Lublina, Poznania, Kolonii, Tokio i Kopenhagi ułatwia czerpanie korzyści z digitalizacji instytucjom finansowym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Skandynawii i wielu innych krajach.

Więcej informacji na stronie: www.sollers.eu

Business Development Assistant – French Market
Workplace: Warszawa
Scope:
  • Support managers in communication with current and prospective customers in France and other strategic markets
  • Participate in sales and marketing activities for the French and other strategic markets
  • Maintain the corporate CRM system
  • Establish media relations and run PR activities
  • Occasionally participate in sales meetings and industry events
  • Do market research
  • Prepare and translate various texts, such as press releases, articles and website content
  • Support activities connected with customer relations, e.g. preparing mailings, marketing materials or business events
Requirements:
  • Hold a Bachelor’s or Master’s degree in Business, Economics, Marketing or a related field
  • Have an excellent command of French and a very good command of English
  • Have the first experience in sales, marketing or related experience, preferably in a B2B context
  • Present analytical skills & eagerness to develop market knowledge
  • Be an independent MS Office user – especially of Excel and PowerPoint
  • Communicate appropriately with internal and external stakeholders
  • Be willing to travel occasionally
Appreciated additional requirements:
  • Have some experience in the financial sector or technology companies
  • Are familiar with Online Marketing & Email Marketing
  • Have a good command of Polish
We offer you:
  • Clear career path and future salary projection
  • Individual learning & development budget
  • German and French language classes
  • Comprehensive health care, life insurance, travel insurance
  • Home office policy
  • Family support: wedding gifts, generous layette for newborns, family parties
  • Multisport card, sport and fun groups: spinning, yoga, running, roller&skates, soccer
  • Vibrant integration events, cultural events refund
  • Relocation package (if you come from abroad or another city)
  • Delicious cereals, aromatic coffee and fresh fruit
Sollers Consulting Sp. z o.o.

Warszawa ul. Koszykowa 54

Lublin ul. Spokojna 2

Poznań ul. Szyperska 14

Köln 50667 Kattenbug 2

www.sollers.eu