Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicąale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamypotencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Młodszy asystent biura zarządu [rekrutacja prowadzona online] - Wrocław

Do zespołu biura zarządu szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za pomoc i wsparcie pracowników sekretariatu w ich codziennych obowiązkach. Praca na sekretariacie to obowiązki pełne wyzwań i kontaktów z pracownikami centrali sieci aptek Dr. Max.

 

Obowiązki:
  • przygotowanie dokumentów do skanowania;
  • skanowanie i indeksowanie – opisywanie obrazów dokumentów wymaganymi informacjami, które mogą być pozyskiwane:
    • z treści dokumentu w sposób automatyczny (rozpoznawanie OCR pisma drukowanego),
    • kontekstowo, czyli automatycznie na podstawie dowolnej frazy lub konkretnego wyrazu,
    • ręcznie (pismo ręczne lub gdy dokumenty papierowe są złej jakości).
  • tworzenie i uzupełnianie baz danych;
  • przekształcanie dokumentów do formatów edytowalnych przy pomocy programów typu OCR.
Wymagania:
  • znajomość pakietu MS Office,
  • wysoka etyka pracy;
  • samodzielność, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • zaangażowanie;
  • terminowość zdyscyplinowanie;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.