Młodszy Specjalista / Specjalistka w Biurze Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie bieżących spraw w Biurze Prezesa, w tym m.in.:
    • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, 
    • odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji w zakresie zadań Agencji,
    • obsługa poczty elektronicznej biura,
    • obsługa urządzeń biurowych.
  • Monitorowanie terminów przygotowywania pism przez Departamenty/Biura,
  • Organizacja i obsługa spotkań służbowych Prezesa i Zastępców Prezesa, 
  • Udział w opiniowaniu aktów wewnętrznych oraz prowadzenie bazy aktów wewnętrznych (rejestrów zarządzeń, decyzji, pełnomocnictw i     upoważnień),
  • Udział w prowadzeniu rejestru i koordynacji spraw związanych z udzielaniem informacji sektora publicznego,
  • Przygotowywanie dokumentów i materiałów informacyjnych,
  • Współpraca z innymi komórkami w Agencji.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Sprawna obsługa urządzeń biurowych/aplikacji komputerowych (pakiet MS Office),
  • Umiejętność sporządzania pism,
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji i materiałów informacyjnych,
  • Dobra organizacja czasu pracy, punktualność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
  • Regulaminową premię kwartalną,
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
  • Możliwość skorzystania z karty multisport,
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
  • Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.