Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Office Assistant
Gdzie będziesz pracować?
Miejsce pracy: Warszawa
Rondo ONZ 1
12. piętro

SSW Pragmatic Solutions to połączenie wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu


Stawiamy na rozwój naszych pracowników. Nasz zespół składa się obecnie z ponad 100 ekspertów.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich kancelarii.
Współpracujemy z prawnikami, doradcami podatkowymi oraz ekspertami finansowymi, którzy zdobywali doświadczenie w polskich, a także w międzynarodowych kancelariach prawniczych oraz firmach doradczych wielkiej czwórki. Dołączając do zespołu, od początku będziesz włączany/włączana w merytoryczną pracę nad rozwiązaniami dla Klientów.
Oczywiście nie samą pracą człowiek żyje – chętnie wychodzimy razem po pracy, bierzemy udział w wyjazdach integracyjnych, spotkaniach świątecznych i eventach sportowych. Nasi pracownicy z sukcesami reprezentują firmę w biegach.

Co będzie należało do Twoich zadań?
  • realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem Recepcji,
  • przyjmowanie gości oraz nadzór nad salami konferencyjnymi,
  • wsparcie administracyjne biura Kancelarii,
  • koordynacja logistyki związanej z eventami organizowanymi w biurze Kancelarii,
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dbanie o sprawny obieg dokumentów,
  • odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • wysokiej kultury osobistej,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętności zarządzania swoim czasem pracy,
  • zaangażowania, dokładności i odpowiedzialności,
  • bardzo dobrych zdolności interpersonalnych.
Co oferujemy?
  • stabilne i atrakcyjne warunki pracy, do tego pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, wyjazdy integracyjne,
  • miłą i partnerską atmosferę,
  • pełny wymiar czasu pracy w systemie zmianowym w atrakcyjnej lokalizacji - biuro w centrum miasta (Rondo ONZ).