Joinco Polska Sp. z o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 10 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, prace według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.

Office assistant
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • prowadzenie ewidencji przychodzących i wychodzących paczek do/z firmy
  • praca w magazynie wewnętrznym/firmowym
  • zajmowanie się obiegiem dokumentów oraz próbek produktów w obrębie firmy
  • zajmowanie się wysyłkami paczek
  • zajmowanie się reklamacjami przychodzącymi do firmy
  • organizowanie przestrzeni biurowej i utrzymywanie porządku
  • pomoc w przygotowywaniu showroomów
  • pomoc w kupowaniu niezbędnego asortymentu biurowego
  • okazjonalnie wspierać dział administracji i logistyki
  • pomoc w bieżących problemach IT

Wymagania:

  • wskazany status studenta
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1
  • podstawowe umiejętności posługiwania się pakietem MS Office
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • wskazane prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Praca w wymiarze 160h miesięcznie; pełen etat
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Miejsce pracy: Warszawa, ul.Cybernetyki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.