Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Office Assistant
Gdzie będziesz pracować?
Miejsce pracy: Poznań
Mielżyńskiego 14 | Okrąglak 7. piętro

Zapraszamy do naszego zespołu, który liczy ponad 200 osób i stale rośnie.  Jesteśmy jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się polskich kancelarii. Wspieramy się nawzajem, inspirujemy, wyznaczamy trendy, wykorzystujemy nowoczesne technologie. Wszystko po to, aby dostarczyć naszym klientom wyjątkową wartość, ekspertyzę prawną z dogłębnym zrozumieniem biznesu naszych klientów. Jesteśmy prawnikami, doradcami podatkowymi oraz ekspertami finansowymi, którzy realizują kompleksowe i multidyscyplinarne usługi.

Czekamy właśnie na Ciebie. Zapraszamy do naszego zespołu SSW, który liczy ponad 200 osób i stale rośnie.

Twój zakres obowiązków
  • Realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem Recepcji
  • Przyjmowanie gości oraz nadzór nad salami konferencyjnymi
  • Wsparcie administracyjne biura Kancelarii
  • Koordynacja logistyki związanej z eventami organizowanymi w biurze Kancelarii
  • Dbanie o sprawny obieg dokumentów
  • Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych
Nasze wymagania
  • Wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy
  • Zaangażowanie, dokładność i odpowiedzialność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne
To oferujemy
  • Stabilne i atrakcyjne warunki pracy, do tego pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, wyjazdy integracyjne
  • Dostęp do najnowszych technologii chmurowych Microsoft
  • Miłą i partnerską atmosferę w zgranym zespole
  • Atrakcyjną lokalizację