Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy, która zajmuje się innowacyjnymi inwestycjami deweloperskimi, poszukujemy osoby na stanowisko:


Office Manager / Asystentka Zarządu with French

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
  • Organizacja spotkań wewnętrznych oraz z partnerami biznesowymi
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją dokumentów
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Bieżące wsparcie zespołu

Poszukujemy osoby, która:

  • Posiada umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie
  • Biegle posługuje się j. francuskim oraz j. angielskim
  • Posiada doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Posiada wyższe wykształcenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).