Referent/Starszy Referent/Młodszy Specjalista – obsługa sekretariatu
w Departamencie Kontroli

Numer ogłoszenia: DK/21/75

Miejsce pracy: Warszawa/Centrala NFZ

1 etat / umowa o pracę

Termin składania ofert: 23.04.2021 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców;
  • obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli;
  • prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora Departamentu Kontroli lub jego Zastępców;
  • przyjmowanie korespondencji wpływającej do sekretariatu Departamentu Kontroli, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją pracownikom Departamentu Kontroli;
  • obsługiwanie w systemie kancelaryjnym korespondencji przygotowywanej przez pracowników Departamentu Kontroli;
  • przygotowywanie projektów pism niewymagających merytorycznego opracowania;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych z udziałem Dyrektora Departamentu Kontroli lub jego Zastępców;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe / średnie
  • na stanowisko młodszego specjalisty:
    - minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
    - minimum rok pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
  • na stanowisko starszego referenta:
    - minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
    - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany;
  • na stanowisko referenta:
    - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego i średniego staż pracy nie jest wymagany.

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną lub sekretariatu;
  • znajomość zagadnień dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia;
  • biegła obsługa komputera;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów przy wykonywaniu zadań;
  • umiejętność organizowania pracy własnej, analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • rzetelność i terminowość;
  • zdolność przyswajania nowych informacji;
  • umiejętność argumentowania, formułowania wniosków na podstawie analizy dokumentacji;
  • wyrażanie się w sposób precyzyjny i adekwatny do określonej sytuacji;
  • współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizowanych zadań;
  • obowiązkowość, sumienność, umiejętność organizowania własnej pracy i gospodarowania czasem;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;
  • znajomość języka angielskiego;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
  • zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.