W związku z dynamicznym rozwojem GruntBudowa Waldemar Krzyk Sławomir Stopka s.c. działającej w branży budowlanej – roboty ziemne, o ogólnopolskim zasięgu, poszukuje nastawionych na rozwój i ambitnych kandydatek do pracy na stanowisku:

Sekretarka
Miejsce pracy: Kraków / Skawina
Zadania zawodowe
  • Organizowanie pracy sekretariatu.
  • Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym
    i komórkami przedsiębiorstwa.
  • Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych – przekierowywanie do odpowiednich działów.
  • Prowadzenie terminarza spotkań, powiadamianie o spotkaniach zainteresowanych.
  • Przygotowanie i obsługa spotkań służbowych.
  • Ewidencjonowanie w dzienniku korespondencji dokumentów przychodzących
    i wychodzących oraz obsługa poczty mailowej.
  • Sporządzanie pism urzędowych.
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno – biurowej.
  • Weryfikacja (sprawdzanie) wpływających do Spółki faktur.
  • Archiwizowanie dokumentów sekretariatu oraz inwestycji.
  • Obsługiwanie urządzeń biurowych.
  • Zaopatrzenie biura w materiały biurowe i art. spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna, itp.).
  • Załatwienia urzędowe poza biurem.
  • Budowanie dobrej relacji z kontrahentami.

 

Wymagania

Kandydatki powinny posiadać następujące kompetencje:

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowych – środowisko MS Office.
  • Umiejętność i wiedza w zakresie pracy z dokumentami (obieg dokumentów).
  • Ponadprzeciętna organizacja pracy własnej oraz biura.
  • Terminowość, samodzielność, odpowiedzialność.
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w firmie z nowoczesnym systemem zarządzania i przyjazną kulturą organizacyjną.
  • Możliwość budowania pozycji zawodowej w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz pracę z kadrą zarządzającą.