W związku z ciągłym rozwojem, wzrostem ilości realizowanych projektów poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Sekretarka / Asystentka dz. Handlowego
Miejsce pracy: Rusocin (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)
OPIS STANOWISKA
  • Obsługa biura oraz korespondencji firmowej
  • Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Działu Handlowego
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie art. biurowych
WYMAGANIA
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – praca z klientem anglojęzycznym
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Znajomość programu Corel Draw będzie dodatkowym atutem
  • Samodzielność, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego
  • Dofinansowanie do MultiSport, grupowej Opieki Medycznej
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę przy interesujących projektach
  • Pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.