Biuro CARTER - Luxury Travel, to pionier oraz największy operator turystyki luksusowej w Polsce, działający nieprzerwanie od 2003 roku.
Do swojego biura w Warszawie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Social Media & Office Assistant
Warszawa
Obowiązki i Wymagania:
  • Znajomość i doświadczenie w prowadzeniu social media;
  • Dbałość o wizerunek marki w mediach społecznościowych (Instagram/Facebook/LinkedIn/Youtube);
  • Tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM;
  • Praktyczna umiejętność wykorzystania narzędzi e-marketingu (m.in. Google Analytics);
  • Umiejętność tworzenia newsletterów (Sales Manago/Freshmail);
  • Lekkie pióro/tworzenie ciekawych i angażujących treści w języku polskim i angielskim;
  • Wsparcie pracy biura (wystawianie dokumentów podróży/ubezpieczenia);
  • Korzystanie z dodatkowych narzędzi wspomagających komunikację w social media;
  • SEO Copywriting;
  • Prowadzenie bloga, tworzenie wpisów;
  • Korekta tekstów.
Oferujemy:
  • Pracę w prestiżowym miejscu w centrum Warszawy w sympatycznym zespole;
  • Umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym;
  • Możliwość rozwoju i awansu;
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne;
  • Atrakcyjne dodatki motywujące, wyjazdy oraz premie.