Ogłoszenie numer: 4038621, z dnia 2020-12-21

Jesteśmy sprawdzonym i znanym na europejskim rynku producentem opraw do okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów na rynku B2B, w szczególności do Zakładów Optycznych i Hurtowni.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. relacji z klientem

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,
  • Udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i etapach zamówień Klientów,
  • Budowanie relacji z Klientami,
  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży i sprzedaży telefonicznej komplementarnej (typu cross-selling, up-selling),
  • Kontrola dostępności towarów, weryfikacja stanów magazynowych, udzielanie informacji na temat statusu realizacji zamówień.

Wymagania

  • Komunikatywność,
  • Dobra dykcja,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
  • Doświadczenie w call center będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
  • Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjny system wynagradzania oparty o część stałą i część zmienną,
  • Szkolenie stanowiskowe,
  • Wsparcie zespołu i miłą atmosferę w rodzinnej firmie,
  • Możliwość długofalowej współpracy i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.