Ogłoszenie numer: 4187237, z dnia 2021-02-09

Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

 

Opis stanowiska

Staż

Do udziału w programie stażowym zapraszamy osoby bezrobotne z Katowic i miast ościennych (zarejestrowane lub mogące się zarejestrować w Urzędzie Pracy). Osobie przyjętej na staż, przysługuje stypendium w wysokości 1000 zł netto oraz dodatek 500 zł. Po odbytym 6- cio miesięcznego stażu gwarantujemy zatrudnienie. Staż odbywa się stacjonarnie, w siedzibie Fundacji, w Katowicach – Panewnikach.

 

Kim jesteśmy?

Fundacja Wielki Człowiek to organizacja pożytku publicznego, która istnieje od 2013 roku. Tworzymy zespół młodych, kreatywnych ludzi, którzy chcą spełniać swoje pasje i pomagać w tym innym. Zajmujemy się działaniami na rzecz kultury, sztuki, sportu i edukacji. Gwarantujemy pracę w miłym, zgranym zespole, możliwość zyskania doświadczenia i nowych umiejętności. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, jeżeli chcesz do nas dołączyć napisz do nas! Zobacz też kótki film o nas: https://www.youtube.com/watch?v=rVEqEmxm6SE

 

Kogo szukamy?

Obecnie poszukujemy stażysty na stanowisko pracy, które będzie obejmować zadania realizacja zadań projektowych, administrację oraz sprzedaż e-commerce. Praca ma formułę stacjonarną w siedzibie Fundacji (Katowice ul. Wyzwolenia) w godz 8:00 - 16:00.

 

Wykaz zadań na proponowanym stanowisku pracy:

  • Zadania w zakresie sprzedaży:

    • Obsługa sklepu internetowego oraz allegro
    • Kontakt z klientami
    • Pozyskiwanie kontrahentów (współpraca z księgarniami, sklepami, hurtowniami)
    • Realizacja sprzedaży oraz wysyłek
    • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
    • Realizacja okresowych promocji
  • Zadania zakresie prac administracyjno-biurowych.

    • Sporządzanie comiesięcznych raportów
    • Prowadzenie dokumentacji
    • Opisywanie dokumentów
    • Współpraca z biurem rachunkowym
    • Bieżące zadania w zakresie spraw administracyjno-rachunkowych
  • Zadania projektowe

    • Realizacja prostych działań powierzonych przez koordynatora w zakresie promocji, realizacji zakupów, przeprowadzanie naborów, praca podczas eventów.
    • Realizacja samodzielnych zadań w sposób kompleksowy obejmuje umiejętność opracowania strategii, harmonogramu, dbałość o terminowość, rzetelność i realizację celów zadań.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne:

  • Podstawowa znajomość komputera oraz podstawowych narzędzi (Office).
  • Zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność.

Mile widziane:

  • Zaawansowane umiejętności obsługi komputera.
  • Umiejętność administrowania stronami internetowymi.
  • Umiejętność obsługi sprzedaży allegro.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Wykształcenie w kierunku pokrewnym do proponowanych zadań.
  • Świadomość tematów w jakich działa Fundacja: himalaizm, kultura, sztuka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.